Jäsenasiat ja edut

Tarpian Suunnan jäsenrekisteri on nykyään Suomisport-palvelussa. Älä siis maksa jäsenmaksuasi perinteisellä vanhalla tavalla!

Tarpian Suunnan jäseneksi hakeminen

Tarpian Suunta ry hallinnoi jäsen- ja seurapalveluja Suomisport-palvelussa. Suomisport palvelun käytettäviä toiminnallisuuksia ovat esimerkiksi jäsenrekisteri, jäsenmaksujen kerääminen, ryhmät, ryhmäkohtaiset tapahtumat, tapahtumailmoittautumiset ja mahdollisten ryhmä- ja tapahtumakohtaisten maksujen kerääminen. Tarpian Suunnan GDPR-tietosuojaselosteeseen pääset tutustumaan sivun alareunasta löytyvästä linkistä.

Tarpian Suunnan jäseneksi pääset näin:

1) Luo itsellesi tunnus Suomisport palveluun

Jokainen seuran jäsen tai jäseneksi haluava henkilö luo itselleen tunnuksen Suomisport palveluun (mikäli ei jo ennestään omista tunnuksia kyseiseen palveluun). Jokainen seuran jäsen itse ylläpitää omat tietonsa Suomisportissa.

2) Valitse itsellesi sopiva jäsenluokka alla olevista vaihtoehdoista. Eri jäsenluokat etuineen, velvoitteineen ja maksuineen on kuvattu https://tarpsu.sporttisaitti.com/jasenasiat-ja-edut/

• Aikuisjäsen
  • Nuorisojäsen (15-20-vuotiaat)
  • Oravapolkulainen (14-v ja sitä nuoremmat)

Jos valitset itsellesi vahingossa väärän jäsenluokan, ilmoita siitä tarpian.suunta@gmail.com. Pystymme vaihtamaan jäsenluokkaa ilmoittautumisen jälkeen.

3) Liity Tarpian Suunnan ryhmään
Kaikille seuran jäsenille tarkoitettua ryhmää hyödynnetään esimerkiksi ilmoittautumisiin ja mahdollisten tapahtumakohtaisten maksujen keräämiseen. Klikkaa alla olevaa linkkiä liittyäksesi ryhmään.
Liity Tarpian Suunnan jäsenten ryhmään

HUOM. Jos olet kirjautuneena Suomisporttiin ja yrität löytää paikkaa, josta pääset liittymään Tarpian Suunnan jäseneksi, niin sellaista ei ole. Pitää siis aina käyttää yllä olevia kutsulinkkejä

HUOM HUOM. Kun olet tehnyt yo. linkin kautta liittymispyynnön, et ole suoraan seuran jäsen vaan seuran pitää hyväksyä liittymispyyntö. Vasta hyväksymisen jälkeen pääset maksamaan jäsenmaksun. Maksujen suorittaminen ei siis onnistus heti samalla kertaa kun teet liittymispyynnön. Seura ei saa Suomisport-palvelusta ilmoitusta, jos sinne tulee uusia liittymispyyntöjä. Tästä voi aiheutua viivettä, sillä liittymispyyntöjä ei tarkisteta tunneittain eikä aina edes päivittäin.

SUOMISPORT

Suomisport on Olympiakomitean tuottama koko urheiluyhteisön nykyaikainen ja helppokäyttöinen digitaalinen urheilupalvelu. Suomisportista on käytössä ilmainen mobiilisovellus. Sovellus on ladattavissa Google Play and App Store palveluissa. Suomisport palvelusta on hyviä ohjevideoita tarjolla. Linkit seuraavassa.

·       Tilin luominen ja sisäänkirjautuminen

·       Jäseneksi liittyminen ja jäsenmaksun maksaminen

Ongelmatilanteissa Suomisport tili- ja kirjautumisasioiden osalta ota yhteyttä Suomisportin asiakastukeen. Tarpian Suunnan käytäntöjen osalta voit olla yhteydessä osoitteeseen tarpian.suunta@gmail.com.

Jäsenmaksu 2024:

Aikuiset 30 € ja 16v ja sitä nuoremmat 15 €.

HUOM. Oravapolkukoulumaksu sisältää jäsenyyden.

Jäsenmaksulla saat mm. seuraavat edut:

• Seuran jäsenyyden
  • Oikeus osallistua kilpailutoimintaan Tarpian Suunnan edustajana
  • Kilpailumaksut (enintään 120 € / henkilö / suunnistuslaji) kilpailuihin, joiden maksut suoritetaan IRMA-palvelun kautta.
  • Saat mahdollisuuden toimia seuratoimitsijana.
  • Osallistumisoikeus Venlojen- ja Jukolan viestiin TarpSun joukkueessa

15 -18 vuotiaille seura maksaa kilpailulisenssin.

Oravapolkumaksu 2024:

Oravapolkumaksu on 40 euroa. Oravapolkukoulu on tarkoitettu vain 14-v ja sitä nuoremmille.

Oravapolkumaksulla saa:

• Oravapolkukalenteriin merkityt harjoitukset
  • seuran omien tapahtumien karttamaksut
  • kannustinpalkinnot
  • kauden päättäjäiset
  • seuran jäsenyyden
  • kilpailumaksut Suomessa järjestettäviin kilpailuihin, joiden maksut suoritetaan IRMA-palvelun kautta. (Vastineeksi seura toivoo oravien vanhemmilta aktiivista osallistumista talkoisiin sekä kilpailujen järjestelytehtäviin)

Kilpailumaksut 2024:
Aikuisille seuran jäsenmaksun maksaneille seura maksaa kilpailumaksuja (Huom. jälki-ilmoittautumisia ei makseta) henkilökohtaisiin kilpailuihin enintään 120 € / henkilö / suunnistuslaji (21-v ja sitä vanhemmat jäsenet). Seura edellyttää tästä vastineeksi aktiivista osallistumista talkoisiin sekä kilpailujen järjestelytehtäviin.

Seura maksaa viestien osallistumismaksut Suomessa.
Matkakorvauksia kilpailuihin maksetaan vain viestien yhteiskuljetuksiin, ei yksittäisiin henkilöautokyyteihin. Hallituksen pitää tapauskohtaisesti hyväksyä matkakulut korvattaviksi. Matkakorvauksista pitää sopia ennen ko. kilpailua.