Seura-asujen tilaukset tehtävä 28.2.2021 mennessä

23.2.2021

Taas on aika tarkistaa omat varusteensa ja tilata uutta. Nonamen verkkokauppa on auki 28.2.2021 klo 23.59 asti.

Paitamalli on tänä vuonna kevyt, erityisen hyvin kesän helteisiin sopiva O-TOP SS UX. Toimii loistavasti myös kylmemmillä keleillä ohuen teknisen aluspaidan kanssa. Oravapolkutuotteiden hintoja on alennettu 20€ ja ne on merkattu erikseen. Eli niissä lukee se ORAVAKOULU. Muista siis valita oikea tuote.

Jokaiselle tilaukselle lisätään +1€ automaattisesti, joka kattaa niitä verkkokaupan kuluja, rahteja ym. ym. Tilaukset toimitetaan kootusti seuralle ja jaetaan tilauksen saavuttua.

HUOM!! Seuratuotteiden (paidat,takit,liivit) yhteenlaskettu minimimäärä on 5-10 kpl/tuote. Jos määrä ei toteudu, niin tuotetta ei toimiteta. Rahat palautetaan siinä tapauksessa tuotteen tilaajalle. Rahojen palautusohjeet saa myöhemmin pyydettäessä. Ilman seuratunnuksia olevia tuotteita voi tilata ilman rajoituksia.

Paitoja tilaamme pienen määrän varastoon joitakin kokoja, joten niiden määrä täyttyy varmasti.

Vanhoja COMBAT paitoja ja muita asusteita on myös vielä varastossa. Katso lisätiedot seuran sivuilta. https://tarpsu.sporttisaitti.com/jasenasiat-ja-edut/seura-asut/   Varastossa on myös vanhoja TarpSun 60V t-paitoja aikuisten kokoja, joita saa noutaa tarvittaessa.

Lisäinfoa saa tarvittaessa: tarpian.suunta@gmail.com

Mikäli on tarvetta asujen sovittamiseen, otathan yhteyttä. Sovitusmahdollisuus järjestetään tarpeen vaatiessa.

Ohjeet verkkokauppaan:

Luo ENSIN oma tili seuraamalla verkkokaupan etusivun ohjeita ellei sinulla jo ole tiliä (tämä pitää JOKAISEN erikseen tehdä ensimmäisellä kerralla ja ottaa n. 20 sekuntia). Siihen syötetään oma sähköposti ja oma henk.koht. salasana.
1. Kun on oma tili luotu, niin voi kirjautua clubshoppiin painamalla sivun oikeasta yläkulmasta "Kirjaudu sisään" ja syöttämällä sähköpostiosoitteesi, salasanasi ja TarpSu:n koodi (toimitettu sähköpostilla, tarvittaessa saat sen asustevastaavalta)
2 .Sitten kun on kirjautunut niin tulee ”My account” sivulle mistä voi tarkistaa ja päivittää omia tietoja. Eli, henkilöllä on oma tili mistä näkee omia tietoja, tilaushistoriikin etc. milloin vain, mutta pystyy vain tilaamaan avoinna olevasta clubshopista...
3. Siinä ylhäällä kun klikkaa ”TUOTTEET” niin pääsee eteenpäin. Klikkaa siitä niin pääset seuran clubshoppiin. Siinä sitten valitsee tuotteen, koon ja määrän ja OSTOSKORIIN. Sitten valitsee joko ”jatka ostosten tekemistä” tai kun kaikki halutut tuotteet on lisätty, niin klikkaa ”Proceed to checkout”.
4. Tämän jälkeen aukeaa valikko, mistä mennään vähitellen maksuun ja syötetään pyydetyt tiedot.
5. Kun on päässyt maksuun (kts. ”OSTA” ) niin voi valita maksutapoja. Klarna -lasku, verkkomaksu tai luottokortilla.
6. Kun on maksanut niin saa tilausvahvistuksen sähköpostiin. Tilaus ei mene läpi, jos ei maksa. TÄMÄ ON SIIS OLEELLINEN TIETO. ELI PITÄÄ MAKSAA, ETTÄ TILAUS REKISTERÖITYY. Maksuvaihtoehtoina on yleisimmät verkkopankit, luottokortit sekä Klarnan -lasku.

Terveisin
Asko Taura