Tarpian Suunnan Oravapolkukoulu 2024

Oravapolkutoiminnan perustan muodostavat Torstairastien lasten suunnistusradat sekä oravapolkukalenteriin merkityt ohjatut harjoitukset maanantaisin. Mukaan tarvitset annoksen reipasta mieltä ja säänmukaiset ulkoiluvarusteet, sillä sateen sattuessa suunnistetaan sateessa!

ORAVAPOLKUUN ILMOITTAUTUMINEN

Kaudella 2024 oravapolkukouluun ilmoittautuminen tapahtuu Suomisport-palvelussa.

Oravapolkumaksu on 40€/osallistuja. Maksu maksetaan Suomisport.fi sivulla ilmoittautumisen jälkeen jokaiselta lapselta erikseen.  Mikäli sinulla ei vielä ole Suomisport-id:tä, se luodaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Tarkemmat ohjeet ja ilmoittautuminen alla olevasta linkistä keväällä 2024.

Ilmoittaudu Oravapolkuun 2023

Suosittelemme lataamaan Suomisport-sovelluksen sovelluskaupasta. (Google/Apple)

Sovelluksen kautta saa vaivattommin tiedot tapahtumista ja sen avulla voi viestitellä ohjaajan kanssa.

Oravapolkumaksu 2024:

Oravapolkumaksu on 40 euroa. Oravapolkukoulu on tarkoitettu vain 14-v ja sitä nuoremmille.

Oravapolkumaksulla saa:

• Oravapolkukalenteriin merkityt harjoitukset
  • seuran omien tapahtumien karttamaksut
  • kannustinpalkinnot
  • kauden päättäjäiset
  • seuran jäsenyyden
  • kilpailumaksut Suomessa järjestettäviin kilpailuihin, joiden maksut suoritetaan IRMA-palvelun kautta. (Vastineeksi seura toivoo oravien vanhemmilta aktiivista osallistumista talkoisiin sekä kilpailujen järjestelytehtäviin)

HUOM. Seura hankkii SSL:n alaisiin suunnistuskilpailuihin osallistuville oraville kilpailulisenssin! Ilmoittauduthan kauden ensimmäiseen kilpailuun hyvissä ajoin, jotta lisenssi ehditään hankkia.