Tarpian Suunta ry.

Tarpian Suunta kerrotaan perustetun Viialassa Sallinkulmalla, Kylmäkosken ja Toijalan rajamailla. Syksyllä 1956 joukko suunnistukseen vihkiytyneitä Toijala-Viiala -alueen harrastajia kokoontui Toivo Ilomäen saunalle ja päätti uuden seuran perustamisesta. Innostus oli kova ja tunnelma varmasti korkealla, vaikka sauna kuuleman mukaan olikin kylmänä. Virallisempi perustamiskokous ja seuran nimenkin hyväksyminen tapahtui myöhemmin 9.11.1956 Viialan Yhteistalolla.

Seuran keskeisintä toiminta-aluetta ovat Akaa, Lempäälä ja Vesilahti.

Nimensä Tarpian Suunta on saanut alueella virtaavasta Tarpianjoesta.

Hallitus kaudella 2024

Arto Laamanen, puheenjohtaja, tiedottaja ja nuorisovastaava (040 589 5048, arto.laamanen@gmail.com)
Sari Oksa, Vara pj.,
Tuija Haavisto, Rahastonhoitaja
Asko Taura, Jäsenrekisterin hoitaja, Suomisportin pääkäyttäjä, asustevastaava
Jutta Keskinen
Olli Savikko, Kilpailuvastaava, IRMA-vastaava
Reijo Rasmus, Harrastesuunnistusvastaava, kalustovastaava
Terhi Virevesi-Risku, sihteeri

Muita vastuuhenkilöitä

Esa Toivonen, Karttavastaava

Harri Koski, Ratamestarivastaava

Y-tunnus

Yhteydenotto

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella. Jos et saa vastausta kolmen päivän sisällä, ota yhteyttä uudestaan osoitteeseen tarpian.suunta@gmail.com.