Ilmoittautuminen ja maksuohjeet suunnistuskoululaisille

Kaudelle 2022 Tarpian Suunnan jäsenrekisteri siirtyi Suomisport-palveluun. Älä siis maksa jäsenmaksuasi perinteisellä tavalla!

ORAVAPOLKUUN ILMOITTAUTUMINEN

Kaudella 2024 oravapolkukouluun ilmoittautuminen tapahtuu Suomisport-palvelussa.

Oravapolkumaksu on 40€/osallistuja. Maksu maksetaan Suomisport.fi sivulla ilmoittautumisen jälkeen jokaiselta lapselta erikseen.  Mikäli sinulla ei vielä ole Suomisport-id:tä, se luodaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Tarkemmat ohjeet ja ilmoittautuminen alla olevasta linkistä keväällä 2024.

Ilmoittaudu Oravapolkuun 2023

Suosittelemme lataamaan Suomisport-sovelluksen sovelluskaupasta. (Google/Apple)

Sovelluksen kautta saa vaivattommin tiedot tapahtumista ja sen avulla voi viestitellä ohjaajan kanssa.

Oravapolkumaksu 2024:

Oravapolkumaksu on 40 euroa. Oravapolkukoulu on tarkoitettu vain 14-v ja sitä nuoremmille.

Oravapolkumaksulla saa:

• Oravapolkukalenteriin merkityt harjoitukset
  • seuran omien tapahtumien karttamaksut
  • kannustinpalkinnot
  • kauden päättäjäiset
  • seuran jäsenyyden
  • kilpailumaksut Suomessa järjestettäviin kilpailuihin, joiden maksut suoritetaan IRMA-palvelun kautta. (Vastineeksi seura toivoo oravien vanhemmilta aktiivista osallistumista talkoisiin sekä kilpailujen järjestelytehtäviin)
    ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

• HUOM. Seura hankkii SSL:n alaisiin suunnistuskilpailuihin osallistuville oraville kilpailulisenssin! Ilmoittauduthan kauden ensimmäisiin kilpailuihin hyvissä ajoin, jotta lisenssi ehditään hankkia.
Herra Sarvinen omassa elementissään