Kokoonpanomuutos Halikko-viestijoukkueeseen

9.10.2021

HUOM: Kokoonpanomuutos 9.10. klo 10:10: Tuuli Salmia 3A-osuudelle ja Aimo Kuoppala 5C-osuudelle.

Halikko-viesti kilpaillaan Salossa sunnuntaina 10.10. Viesti alkaa yhteislähdöllä klo 11:00. Kuntosarjaan ilmoitetun joukkueemme juoksujärjestys on:

OsuusKuvausABC
15 km vaikeaEsa Toivonen

25 km vaikeaTerhi Virevesi-RiskuHarri KoskiReijo Rasmus
33 km keskivaikeaTuuli SalmiaKaisla SalmiaJohanna Salmia
46 km vaikeaOlli-Pekka RantanenVesa IjäsVesa Enroth
54 km vaikeaEmma EnrothJenna EnrothAimo Kuoppala
145 km vaikeaSari Oksa

157 km vaikeaTeppo Salmia

Opastus 110-tieltä, 5 kilometriä Salosta itään. Navigointiosoite: Helsingintie 470, Salo. Pysäköinti tapahtuu kovapohjaisella sorakentällä kilpailukeskuksen välittömässä läheisyydessä (pysäköintimaksu 2 €).

Ensimmäisellä osuudella juoksee yksi kilpailija, joka lähettää samanaikaisesti toisen osuuden kolme kilpailijaa juoksujärjestyksen mukaisille radoille 2A, 2B ja 2C (merkitty karttaan). Osuuksilla 2-5 juoksee kustakin joukkueesta samanaikaisesti kolme kilpailijaa, kukin oman ratansa. Vaihtoon tuleva kilpailija lähettää matkaan yhden seuraavan osuuden suunnistajista juoksujärjestyksen mukaisesti. Vaihtoon tulevan kilpailijan on varmistettava, että ottaa karttatelineestä ylimmän omaa osuuttaan seuraavan osuuden kartoista. Esimerkiksi kolmannelta osuudelta tulevan on siis otettava karttatelineestä ylin neljännen osuuden kartta. Jokaisen lähtevän suunnistajan on varmistettava, että saa juoksujärjestyksen mukaisen oman ratansa kartan. Rinnakkaisten osuuksien osalta nämä on merkitty yllä olevaan juoksujärjestykseen. Osuuden 5 kaksi ensimmäistä suunnistajaa ottavat karttatelineestä kartan sijasta värillisen karttakotelon (keltainen ja punainen) ja vievät sen osuuden 14 suunnistajalle. Vasta kolmas osuuden 5 juoksija ottaa karttatelineestä 14-osuuden kartan, vie sen vaihtopuomilla odottavalle suunnistajalle, joka luovuttaa tämän jälkeen maastoon lähtiessään värilliset karttakotelot K-pisteessä valvojalle.

Kaikilla osuuksilla on hajonta.

Vaihto suljetaan noin klo 15:20, tarkka aika ilmoitetaan kuulutuksella. Yhteislähtö heti vaihdon sulkemisen jälkeen karttatelineeltä. Kartat jaetaan seuroittain INFOsta yhteislähdön jälkeen noin kello 15:30 alkaen.

Kilpailu suunnistetaan Salo-Jukolan (2006) maastossa. (Linkki vanhaan karttaan)

Tarkaempi info kilpailuohjeista. Tuon seurateltan mukanani paikanpäälle.

- Teppo Salmia, Kilpailuvastaava -