Koronakesän kilpailumaksut

31.5.2020

COVID-19 on sekoittanut kesän 2020 kilpailukalenterin aika totaalisesti. IRMA-palvelu toimii normaalisti suurimmassa osassa kilpailuista, mutta osa seuroista on päättänyt kerätä maksut ohi IRMA:n, mikä aiheuttaa meille suuria haasteita. Kilpailumaksujen seuranta vaikeutuu, jos kaikki kilpailumaksut eivät ole IRMA:ssa. Lisäksi itse maksettujen kilpailumaksujen palautus jälkikäteen aiheuttaisi huomattavan lisätyön seuran rahastonhoitajalle. Näistä syistä johtuen olemme tarkentaneet, että seura maksaa vain IRMA:n kautta maksettavien kilpailujen kilpailumaksut.

Tarpsun jäsenmaksuun kuuluu edelleen kilpailumaksuja henkilökohtaisiin kilpailuihin enintään 120 € / henkilö / suunnistuslaji ja oravapolkumaksuun kaikki kilpailumaksut Suomessa järjestettäviin kilpailuihin. Kovin monella hämäläisseuralla ei taida olla vastaavaa käytäntöä, joten toivottavasti ymmärrätte nyt poikkeusoloissa tehdyn pienen tarkennuksen, mikä koskettaa vain satunnaisia kisoja.

-TarpSun hallitus 31.5.2020