Leimaus-leiri Tampereella 2023, ilmoittautuminen on jo auki!

26.1.2023

Leimaus-leiri on 5.-8.6.2023 Tampereella ja ilmoittautuminen on jo auki. Ilmoittautuminen tulee suorittaa viimeistään 12.2.2023. Lisäinfoa leiristä ja linkki ilmoittautumiseen on sivustolla https://www.leimausleiri.fi/leimaus-leirin-2023-ilmoittautuminen/

Koska leiri on näinkin lähellä TarpSun toiminta-aluetta, seura ei tällä kertaa poikkeuksellisesti osallistu majoituskustannuksiin ollenkaan. Leirimaksuista (leiriläinen 170 eur, ohjaaja 145 eur) TarpSu maksaa tuttuun tapaan 50 %.

Seura ei pysty tekemään ilmoittautumisia keskitetysti, joten jokainen vastaa oman huollettavansa ilmoittautumisesta itse. Viime vuonna ilmoittautujille oli käytössä näppärä alennuskoodi (Kiitos kuopiolaisille järjestäjille!), joten ilmoittautumisen yhteydessä piti maksaa vain puolet leirimaksusta. Nyt tällaista mahdollisuutta ei ole, joten osallistumismaksu pitää maksaa heti kokonaisuudessaan. Summasta saa kuitenkin puolet takaisin lähettämällä kuitin maksusta osoitteeseen tarpian.suunta@gmail.com ja tilinumeron, johon puolet osallistumismaksusta palautetaan.