Ilmoittautuminen Jukolaan 7.5. mennessä!

30.4.2023

Jukola on 17.-18.6.2023 Porvoossa ja nyt viimeistään on hetki ilmoittautua Tarpian Suunnan joukkueisiin. Tällä hetkellä meillä on 1+2 joukkuetta ilmoitettuna, mutta 10.5. mennessä voimme ilmoittaa vielä lisää joukkueita maltillisella hinnalla.

Täytä siis ilmoittautumislomake osoitteessa https://tarpsu.sporttisaitti.com/jukola/ heti tai viimeistään 7.5.2023, jotta saamme joukkueet kasaan hyvissä ajoin ennen kisajärjestäjän dedistä. Ideaalitilanteessa meillä olisi joukkueisiin jopa muutama kisailija varalla, mutta joukkueet ja joukkueiden yksityiskohdat selviävät kunhan kaikki halukkaan kisailijat ovat ilmoittautuneet mukaan :)

Jukola- ja Venla-joukkueisiin voivat ilmoittautua kaikki Tarpian Suunnan jäsenet, jotka ovat syntyneet 2008 tai aikaisemmin. Osallistuminen ei maksa jäsenille mitään vaan seura maksaa viestien osallistumismaksut. HUOM. Tänä vuonna TarpSu ei järjestä yhteistä bussikyytiä kisapaikalle.

P.S. Jos oravien vanhemmissa on innokkaita suunnistajia, niin tervetuloa mukaan Jukola-joukkueisiin. Seuran jäsenmaksu on vain 30 euroa☺️