Sinustako uusi oravapolkuohjaaja kaudelle 2022?

15.11.2021

Tarpian Suunta ry etsii kaudelle 2022 ohjaajaa vetämään seuran Oravapolkukoulun harjoitukset. Harjoituksia (á ~60 min) pitäisi olla 10 kertaa kevään ja alkukesän aikana.

Palkkiona kymmenen (10) harjoituksen toteuttamisesta Tarpian Suunta maksaa xxx euroa. Summa pitää sisällään itse harjoituksen lisäksi harjoitusten valmistelun ja matkakulukorvaukset. Tarpian Suunta huolehtii työnantajamaksuista ja tarjoaa ohjaajan avuksi tarvittaessa apuohjaajia.

Harjoitusten ajankohta sovitaan ohjaajan kanssa, mutta toiveena on maanantaina, tiistaina tai keskiviikkona klo 17.30 alkaen. Harjoituspaikat voivat olla Akaassa, Lempäälässä ja/tai Vesilahdessa alueilla, joihin Tarpian Suunnalla on tarjolla karttoja.

Harjoitusten ohjaajalta toivotaan oma-aloitteisuutta, suunnistuksen perustaitojen osaamista ja kokemusta lasten kanssa toimimisesta. Aikaisempi kokemus suunnistusharjoitusten toteuttamisesta katsotaan eduksi.

Lisätietoja antaa seuran puheenjohtaja Arto Laamanen (040 589 5048). Hakemukset pitää lähettää osoitteeseen arto.laamanen@gmail.com 15.12.2021 mennessä.