TarpSun hallitus 2022

29.11.2021

Lauantaina 27.11.2021 järjestettiin Tarpian Suunnan sääntömääräinen syyskokous Lempoisten Uimalassa klo 13.

Syyskokouksessa käytiin esityslistan mukaisesti läpi mm. tulevan vuoden talousarvio ja toimintasuunnitelma. Poikkeuksena aikaisempiin vuosiin talousarviossa varaudutaan oravaohjaajan palkkaamiseen sekä uuden stipendijärjestelmän kuluihin. TarpSulla ei ole aiemmin ollut stipendijärjestelmää, mutta tulevalla kaudella arvokilpailuissa menestyvät palkitaan. Stipendijärjestelmän yksityiskohdat julkaistaan myöhemmin tänä vuonna.

Hallituksessa valittiin myös puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet. Puheenjohtajaksi ei ollut kovin paljon tunkua, joten Arto Laamanen jatkaa seuraavat kaksi vuotta. Muut hallituksen jäsenet kaudella 2022 ovat Tuija Haavisto, Maria Hakala, Jutta Keskinen, Sari Oksa, Teppo Salmia ja Asko Taura

Kokouksen virallisen osuuden jälkeen jaettiin kiertopalkinnot seuraaville tarpialaisille:
A-POKAALI - VESA ENROTH
B-POKAALI - EMMA ENROTH
SM - ANTTI VIRTANEN
AM - ESA TOIVONEN
VUODEN TOIMIJA - VESA IJÄS
RANKI - ESA TOIVONEN
PARAS TYTTÖ - EMMA-RIIKKA LAAMAMEN
PARAS POIKA - ATTE LAAMANEN
ORAVAPOLKUTYTTÖ – MILJA MÄKINEN
ORAVAPOLKUPOIKA - KALLE HAKALA

Syyskokouksessa muistettiin myös hallituksesta eronneet jäsenet Pirkko Koskinen, Aimo Kuoppala, Marko Mahkonen ja Olli-Pekka Rantanen

Kun kaikki viralliset osuudet ja juhlallisuudet oli saatu hoidettua, osa syyskokoukseen osallistuneista pulahti lopuksi vielä saunan kautta uimaan. Monelle kyseessä olikin kauden ensimmäinen avantouinti, koska jäät tulivat järveen vasta nyt samalla viikolla.