TarpSun oravapolku alkaa 25.4.2022 klo 17.30

21.4.2022

Nyt viimeistään on aika ilmoittautua mukaan Tarpian Suunnan oravapolkukouluun!

Oravapolkutoiminnassa n. 6-14 -vuotiaat lapset ja nuoret harjoittelevat suunnistustaitoja maanantain ohjatuissa harjoituksissa klo 17.30 alkaen. Harjoituksia on vaihtelevasti seuran toiminta-alueella (Akaa, Lempäälä, Vesilahti). Viikon toisen harjoituksen saa torstairasteista, joiden karttamaksut sisältyvät oravapolkukoulun kausimaksuun. Kausimaksu sisältää myös seuran jäsenyyden, kilpailumaksut, lisenssin ja vakuutuksen.

Ohjaajina toimivat tällä kaudella TarpSun entiset omat oravat ja nykyiset SM-tason suunnistajat Tessa Salmia ja Kalle Taura. Tessa on vastuussa kevään ja alkukesän harjoituksista ja Kalle puolestaan syksyn harjoituksista. Nuorilla on apuohjaajia tarpeen mukaan. Nuorimpien oravien osalta toivomme, että huoltaja on mukana harjoituksissa. Toki hiukan isompien oravien vanhemmatkin saavat osallistua ja siinä samalla saattaa itsekin oppia jotakin suunnistuksesta ;)

Tarkemmat tiedot ja ilmoittautumisohjeet seuran sivuilla https://tarpsu.sporttisaitti.com/nuorisotoiminta-ja-valmennus/

Tervetuloa mukaan!